کوشی قدیمی خودتان را با گوشی‌های ایرانی تعویض کنید
 
مطالب مختلف و مفید
 

کوشی قدیمی خودتان را با گوشی های ایرانی تعویض کنید

 مدیرفروش یک شرکت تولید کننده گوشی و تبلت ایرانی از اجرای طرحی تعویض گوشی های موبایل فرسوده هر برندی با گوشی ایرانی خبر داد.

میلاد روشنی با اشاره به طرح تعویض گوشی های فرسوده اظهار داشت: گوشی های فرسوده هر برندی در صورت روشن نشدن تا سقف ۲۵ هزار تومان و در صورت دیگر تا سقف ۳۰ هزار تومان خریداری می شود.

مدیرفروش شرکت ارتباطات ایرانیان اروند تولیدکننده گوشی های ایرانی دیمو افزود: طرح جایگزینی این گوشی ها از سوی این شرکت از امروز در تمامی بازارهای تلفن همراه کشور اجرا می شود و در مقابل این طرح گوشی های آبشار ۱ و ۲ به کاربران تحویل داده می شود.

روشنی با اشاره به توضیح طرح تعویض گوشی های فرسوده گفت: چنانچه کاربران یک گوشی خراب را به فروشندگان محصولات دیمو تحویل دهند، در صورتی که گوشی قابل روشن شدن باشد، ۳۰ هزار تومان و در صورتی  که کاملا خراب باشد مبلغ ۲۵ هزار تومان در خرید گوشی دیمو به آنها تخفیف داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در واقع برنامه این شرکت یک طرح جایگزین است که تنها شامل خرید یکی از انواع گوشی های تولید این شرکت موسوم به مدل آبشار ۱ و ابشار ۲ با قیمت ۱۰۵ هزار تومان می شود.

گوشی های آبشار ۱ و آبشار ۲ دارای ویژگیهایی چون دو سیمکارت همزمان فعال، نمایشگر ۲.۸ اینچی لمسی، بلوتوث و رادیو، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت و دوربین با وضوح بالا هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب مختلف و مفید و آدرس matalebemofid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: